школа Вівторок, 19.03.2024, 05:14
Нижньоселищенська ЗОШ I-III ступенів
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
ФОТО ТИЖНЯ
Міні-чат
Поділитись
Давня мудрість
Оберіть собі роботу до душі, і вам не доведется працювати жодного дня у житті......
Мудрість
Наші нагороди
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
Нижнє Селище - Нижньоселищенська ЗОШ I-III ступенів
Нетрадиційні форми роботи з батьками


До нетрадиційних форм роботи з батьками належать:
• тематичні консультації;
• батьківські читання;
• батьківські вечори;
• батьківські тренінги;
• батьківські ринги.

Тематичні консультації. У кожному класі є учні й сім’ї, які переживають ту саму проблему, зазнають ідентичних труднощів особистісного й навчального плану. Іноді ці проблеми носять настільки конфіденційний характер, що їх можна вирішити лише в колі тих людей, яких ця проблема поєднує, і розуміння проблеми й один одного спрямоване на її спільне вирішення.
Для того, щоб тематична консультація відбулася, батьки повинні бути переконані в тому, що ця проблема стосується їх й вимагає невідкладного вирішення. Батьків запрошують для участі у тематичній консультації за допомогою спеціальних запрошень. У тематичній консультації повинні брати участь фахівці, які можуть допомогти знайти оптимальний варіант вирішення проблеми, зокрема соціальний педагог, психолог, сексолог, представник правоохоронних органів тощо. У ході тематичної консультації батьки одержують рекомендації з питань, які їх хвилюють.

Орієнтовна тематика консультацій для батьків
1. Дитина не хоче вчитися. Як їй допомогти?
2. Погана пам'ять дитини. Як її розвивати?
3. Єдина дитина в сім’ї. Шляхи подолання труднощів у вихованні.
4. Покарання дітей. Якими їм бути?
5. Тривожність дітей. До чого вона може призвести?
6. Занадто сором’язлива дитина. Шляхи подолання проблеми.
7. Брутальність і нерозуміння в сім’ї.
8. Талановита дитина в сім’ї.
9. Друзі дітей – друзі домі чи вороги?
10. Три покоління під одним дахом. Проблеми спілкування.

Батьківські читання. Ця форма роботи з батьками дає можливість не тільки слухати лекції педагогів, а й вивчати літературу з проблеми й брати участь у її обговоренні. Батьківські читання можна організовувати в такий спосіб: на перших зборах на початку навчального року батьки визначають питання педагогіки й психології, які їх найбільше хвилюють. Учитель збирає інформацію й аналізує її. Разом зі шкільним бібліотекарем та іншими фахівцями визначаються книги, за допомогою яких можна одержати відповідь на поставлене запитання. Батьки читають книги, а потім використовують рекомендовану літературу в батьківських читаннях. Особливістю батьківських читань є те, що, аналізуючи книгу, батьки повинні викласти власне розуміння проблеми і знайти підхід до її вирішення після прочитання книги.
Батьківські вечори. Ця форма роботи прекрасно здружує батьківський колектив. Батьківські вечори проводяться в класі 2-3 рази на рік без присутності дітей (можна з дітьми). Теми батьківських вечорів можуть бути різними. Головне – вони повинні вчити слухати й чути один одного, самого себе.

Орієнтовні теми батьківських вечорів:
• «Перші книжки дитини»
• «Друзі моєї дитини»
• «Свята нашої сім’ї»
• «Пісні, які співали ми й співають наші діти» та ін..

Батьківські тренінги – це активна форма роботи з тими батьками, які усвідомлюють проблемні ситуації в сім’ї, хочуть змінити свою взаємодію із власною дитиною, зробити її більш відкритою й довірливою. У батьківських тренінгах повинні брати участь по можливості обоє батьків. Від цього ефективність тренінгу зростає, і результати не змусять себе чекати. Найчастіше тренінг проводиться з групою, що складається з 12 – 15 осіб. Батьківські тренінги будуть успішними, якщо всі батьки братимуть у них активну участь і регулярно їх відвідуватимуть. Щоб тренінг був результативний, він повинен включити в себе 5 – 8 занять. Батьківський тренінг проводиться, як правило, психологом школи, що дає можливість батькам на певний час відчути себе дитиною, ще раз емоційно пережити дитячі враження.
З найбільшим інтересом батьки виконують такі тренінгові завдання, як «дитячі гримаси», «улюблена іграшка», «мій казковий образ», «дитячі ігри», «спогад дитинства», «фільм про мою сім’ю».

Батьківські ринги – одна з дискусійних форм спілкування батьків і формування батьківського колективу. Батьківський ринг готується у вигляді відповідей на запитання з педагогічних проблем. Питання обирають самі батьки. На одне запитання відповідають дві сім’ї. У них можуть бути різні позиції, різні думки. Інша частина аудиторії в полеміку не вступає, а лише підтримує думки сімей оплесками. Експертами в батьківських рингах виступають учні класу, визначаючи, яка сім’я у відповідях на запитання була найбільш близька до правильного трактування.

І традиційні, і нетрадиційні методи та форми взаємодії класного керівника з батьками учнів ставлять одну спільну мету – щастя підростаючої особистості, яка входить у сучасне культурне життя.
Шкільна символіка
Профіль
Привіт:Гість
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Друзі сайту
Корисні посилання
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
Зверніть увагу
При відтворенні інформації з офіційного сайту Нижньоселищенської ЗОШ I-III ступенів посилання на nselishche.at.ua обов'язкове (для інтернет-ресурсів обовязкове гіперпосилання).
Радіо для сайта
                          Офіційний сайт Нижньоселищенської ЗОШ I-III ступенів. Всі права захищено.© 2024 Нижнє Селище. Матеріали, розміщені на сайті, виключно для ознайомлення.
Адміністрація не несе відповідальності за публікації користувачів сайту.
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz
Наверх