школа П`ятниця, 15.12.2017, 20:37
Нижньоселищенська ЗОШ I-III ступенів
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
ФОТО ТИЖНЯ
Міні-чат
Поділитись
Давня мудрість
Оберіть собі роботу до душі, і вам не доведется працювати жодного дня у житті......
Мудрість
Наші нагороди
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
Нижнє Селище - Нижньоселищенська ЗОШ I-III ступенів

Традиційні форми роботи з батьками

До традиційних форм роботи з батьками належать:
• батьківські збори;
• загальношкільні й громадські конференції;
• індивідуальні консультації педагога;
• бесіди;
• відвідування вдома.

Батьківські збори. Однією з головних і найпоширеніших форм роботи з усіма батьками є батьківські збори. Батьківські збори можуть бути: організаційними; поточними або тематичними; підсумковими; загальношкільними і класними.
Етапи батьківських зборів
1-й етап. Організація батьківських зборів.
2-й етап. Підготовка сценарію й проведення зборів. Будь-які збори повинні містити 5 обов’язкових компонентів:
• аналіз навчальних досягнень учнів класу;
• ознайомлення батьків зі станом соціально-емоційного клімату в класі;
• психолого-педагогічна освіта;
• обговорення організаційних питань;
• особисті бесіди з батьками.
3-й етап. Осмислення підсумків батьківських зборів.

Батьківські конференції. Важливою формою групової роботи з батьками є конференція. Конференцію доречно проводити як обмін досвідом з виховання дітей або як обмін думками з певної проблеми. Предметом обговорення батьківської конференції в школі частіше бувають насущні проблеми навчального закладу: ремонт школи, моральні й естетичні аспекти організації шкільних свят та ін..
Батьківські конференції повинні обговорювати насущні проблеми суспільства, активними членами якого стануть діти. Проблеми конфліктів батьків і дітей та шляхи виходу з них, наркотики, сексуальне виховання в сім’ї – ось теми батьківських конференцій. Батьківські конференції повинні готуватися дуже ретельно, з обов’язковою участю психолога, соціального педагога, які працюють в школі.
До завдань підготовки належить проведення соціологічних і психологічних досліджень з проблеми конференції та їх аналіз, а також ознайомлення учасників конференції з результатами досліджень. Активними учасниками конференції виступають самі батьки. Вони готують аналіз проблеми з позиції власного досвіду.
Важливою рисою конференції є те, що вона приймає певні рішення або окреслює заходи щодо вирішення проблеми.

Індивідуальні консультації. Індивідуальні консультації проводяться з ініціативи батьків або з ініціативи вчителя. Приводом для запрошення батьків на консультацію є результати спостережень педагога за дитиною, проблеми спілкування дитини із класом і педагогами, конфліктна ситуація й ін..
У ході індивідуальної консультації педагог повинен уважно слухати батьків і всім своїм поводженням сприяти тому, щоб вони охоче розповідали про свою дитину якнайбільше.
Чим більше відомостей класний керівник, соціальний педагог або заступник директора з виховної роботи має про кожну дитину, тим більше шансів створити їй нормальні умови для становлення.
Кожна консультація закінчується рекомендаціями з виховання дитини. Рекомендації можуть бути письмовими або усними.
Індивідуальна консультація повинна мати ознайомлювальний характер і сприяти створенню позитивного контакту між батьком і вчителем. Учитель повинен дати батькам можливість розповісти йому все те, із чим вони хотіли б ознайомити вчителя, у неофіційній обстановці, і з’ясувати необхідне для своєї професійної роботи з дитиною, зокрема:
1) особливості здоров’я дитини;
2) її захоплення, інтереси;
3) переваги в спілкуванні в сім’ї;
4) поведінкові реакції;
5) особливості характеру;
6) мотивація навчання;
7) моральні цінності сім’ї;
У ході індивідуальної консультації можна використовувати анкету «Моя дитина», яку батьки заповнюють разом.
Орієнтовні запитання анкети:
1. Коли дитина народилася, то …
2. Найцікавішим у перші роки життя в ній було …
3. Про здоров’я можна сказати, що …
4. Ставлення дитини до школи було … тощо.

Бесіди. Бесіду найкраще використовувати з метою попередження конфліктних ситуацій між окремими педагогами й сім’єю. Використовувати бесіду в роботі з батьками необхідно для того, щоб налагодити довірливу атмосферу, виявити складні точки дотику в конфліктних ситуаціях. Результати бесіди не повинні ставати відомими, якщо хтось із учасників бесіди цього не хоче. У бесіді класний керівник повинен більше слухати й чути, а не захоплюватися повчаннями та порадами.

Відвідування учня вдома. Педагог повинен попереджувати про передбачуваний візит із вказівкою мети й дня. Відвідування можливе тільки після одержання дозволу батьків. Відвідування педагогом сім’ї повинне залишати в сім’ї гарне враження. Для цього необхідно поговорити на відверті теми, розпитати про традиції, звичаї, спільні справи й лише потім обговорити причину приходу вчителя в сім’ю.
Шкільна символіка
Профіль
Привіт:Гість
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Друзі сайту
Корисні посилання
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
Зверніть увагу
При відтворенні інформації з офіційного сайту Нижньоселищенської ЗОШ I-III ступенів посилання на nselishche.at.ua обов'язкове (для інтернет-ресурсів обовязкове гіперпосилання).
Радіо для сайта
                          Офіційний сайт Нижньоселищенської ЗОШ I-III ступенів. Всі права захищено.© 2017 Нижнє Селище. Матеріали, розміщені на сайті, виключно для ознайомлення.
Адміністрація не несе відповідальності за публікації користувачів сайту.
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz
Наверх