Давня мудрість |
Оберіть собі роботу до душі, і вам не доведется працювати жодного дня у житті......
Мудрість |
Наші нагороди |
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
|
|
Батьківські збори
| 24.10.2013, 12:03 |
23 жовтня 2013 року в нашій школі відбулися Батьківські збори на тему: «Адаптація першокласників» Психологом школи, Алексій Тетяною Михайлівною, з початку вересня була проведена робота по вивченню рівня готовності до навчання першокласників в школі. Водночас вела спостереження за адаптаційним процесом наймолодших школярів. Готуючись до батьківських зборів першокласників, розкрила питання вікових особливостей дітей 6 – ти років, проблеми з якими може зіткнутися дитина під час навчання в школі і можливі шляхи їх вирішення, вплив батьківсько–дитячих стосунків на розвиток особистості в цей період. Підготувала поради учням, батькам, вчителям, анкети для батьків та пам’ятки.
Про проблеми, адаптації дітей до навчання у школі та шляхи їх попередження і вирішення, присутніх ознайомила Пригара Оксана Михайлівна. Виступили також класоводи Шоваг Ольга Миколаївна та Кострець Оксана Омелянівна, які проаналізували про проведену роботу з початку навчального року, труднощі що виникають в навчальному процесі та шляхи їх можливого вирішення. Особливу подяку хочеться висловити батькам першокласників за участь у батьківських зборах. Поради батькам першокласників Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом; Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте образливих слів; Не підганяйте її, розрахувати час - це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, - провини дитини у цьому немає; Не посилайте дитину в школу без сніданку: в школі вона багато працює, витрачає сили. Коли щось не виходить, порадьтеся з учителем, психологом; Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: "Дивись, поводь себе гарно!", "Щоб не було поганих оцінок!" тощо. У дитини попереду важка праця; Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись (згадайте, як вам тяжко після важкого робочого дня); Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу; Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже; Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини; Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно; Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі; У сім'ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного; Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об'єктивні показники стомлення, перевантаження; Пам'ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтесь подарувати це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути і відпочити; Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий трудовий день - і дитина повинна бути готова до нього.
Питання для обговорення (Анкета для батьків першокласників) 1. З яким настроєм переважно дитина відвідує школу? Хорошим, позитивним, добрим Гарним 2. Чи влаштовують вас умови навчання дитини у першому класі? Влаштовують Не влаштовує матеріальне забезпечення школи 3. Як забезпечені першокласники підручниками? Повністю Задоволені 4. Яким, на Вашу думку має бути оцінювання навчальних досягнень у початковій школі? Об’єктивним і заохочувальним (використовувати різні види заохочувальних елементів) Загальне Словесно: «Добре», «відмінно», «молодець», «сонечками», «хмаринками» Цікавими фігурками, тому що оцінки вони ще не дуже розуміють П’ятибальним оцінюванням 5. На Вашу думку школа має тільки навчати чи й виховувати? Навчати й виховувати Навчати 6. Якою Ви бачите співпрацю педагогічного і батьківського колективів? Тісною На зустріч одне одному Взаємною Спільною Міцною Дуже тісною Щирою 7. Яких результатів Ви чекаєте від навчання дитини в початковій школі? Відмінних Стовідсоткових Позитивних Розумних Відповідно вимогам учнів перших класів |
Категорія: Новини | Додав: An_Lar
|
Переглядів: 894 | Коментарі: 0
| Рейтинг: 4.0/4 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Корисні посилання |
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
----------------------------- |
Зверніть увагу |
При відтворенні інформації з офіційного сайту Нижньоселищенської ЗОШ I-III ступенів посилання на nselishche.at.ua обов'язкове (для інтернет-ресурсів обовязкове гіперпосилання). |
|