Давня мудрість |
Оберіть собі роботу до душі, і вам не доведется працювати жодного дня у житті......
Мудрість |
Наші нагороди |
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
|
|
Нижнє Селище - Нижньоселищенська школа
КАРТКА вивчення сім’ї учня девіантної поведінки (неблагополучної сім’ї) 1. Склад сім’ї: повна/неповна:_________________________________________________________________ мати ____________________________________________________________________________________ батько __________________________________________________________________________________ віковий склад ____________________________________________________________________________ професії членів сім’ї ______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ освітні, культурний рівень членів сім’ї _______________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ моральний клімат сім’ї ____________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 2. Виховна діяльність сім’ї: виховні позиції батьків ____________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ участь членів сім’ї у вихованні підлітків______________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 3. Регулярна діяльність сім’ї, соціальний контроль у сім’ї: поведінка підлітка в сім’ї __________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ поведінка поза сім’єю______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ методи та прийоми регулювання поведінки підлітка і сім’ї ______________________________________ _________________________________________________________________________________________ 4. Матеріально-побутова діяльність у сім’ї: житлові умови____________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ступінь зайнятості членів сім’ї матеріально-побутовою діяльністю ________________________________ _________________________________________________________________________________________ задоволення матеріально-побутових потреб підлітка ____________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 5. Дозвілля сім’ї та підлітка: дозвілля членів сім’ї _______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ час, використаний на дозвілля членами _______________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ форми проведення дозвілля_________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ставлення підлітка до спільного сімейного дозвілля____________________________________________ _________________________________________________________________________________________ культурний рівень батьків__________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 6. Стосунки у сім’ї: стосунки між старшими членами родини______________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ стосунки між батьками та дітьми_____________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ стосунки між дітьми_______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ причини конфліктів у сім’ї_________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ особливості протікання конфліктів, їх періодичність, інтенсивність, тривалість, способи вирішення___ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ вплив стосунків у сім’ї на самопочуття, поведінку дитини у школі, її успішність____________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 7. Взаємодія сім’ї та школи: відвідування батьками батьківських зборів ___________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ через кого у сім’ї підтримується зв'язок зі школою______________________________________________ _________________________________________________________________________________________ допомога батьків школі____________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 8. Загальна оцінка ситуації розвитку важкого підлітка в сім’ї_______________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету класу______________________________________________________ Класний керівник______________________________________________________________________ Психолог_____________________________________________________________________________ Заступник директора з виховної роботи___________________________________________________ |
|
Корисні посилання |
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
----------------------------- |
Зверніть увагу |
При відтворенні інформації з офіційного сайту Нижньоселищенської ЗОШ I-III ступенів посилання на nselishche.at.ua обов'язкове (для інтернет-ресурсів обовязкове гіперпосилання). |
|