Нижнє Селище - Нижньоселищенська школа
КАРТКА вивчення сім’ї учня девіантної поведінки
(неблагополучної сім’ї)
1. Склад сім’ї: повна/неповна:_________________________________________________________________
мати ____________________________________________________________________________________
батько __________________________________________________________________________________
віковий склад ____________________________________________________________________________
професії членів сім’ї ______________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
освітні, культурний рівень членів сім’ї _______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
моральний клімат сім’ї ____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
2. Виховна діяльність сім’ї:
виховні позиції батьків ____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
участь членів сім’ї у вихованні підлітків______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
3. Регулярна діяльність сім’ї, соціальний контроль у сім’ї:
поведінка підлітка в сім’ї __________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
поведінка поза сім’єю______________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
методи та прийоми регулювання поведінки підлітка і сім’ї ______________________________________
_________________________________________________________________________________________
4. Матеріально-побутова діяльність у сім’ї:
житлові умови____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ступінь зайнятості членів сім’ї матеріально-побутовою діяльністю ________________________________
_________________________________________________________________________________________
задоволення матеріально-побутових потреб підлітка ____________________________________________
_________________________________________________________________________________________
5. Дозвілля сім’ї та підлітка:
дозвілля членів сім’ї _______________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
час, використаний на дозвілля членами _______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
форми проведення дозвілля_________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ставлення підлітка до спільного сімейного дозвілля____________________________________________
_________________________________________________________________________________________
культурний рівень батьків__________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
6. Стосунки у сім’ї:
стосунки між старшими членами родини______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
стосунки між батьками та дітьми_____________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
стосунки між дітьми_______________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
причини конфліктів у сім’ї_________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
особливості протікання конфліктів, їх періодичність, інтенсивність, тривалість, способи вирішення___
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
вплив стосунків у сім’ї на самопочуття, поведінку дитини у школі, її успішність____________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
7. Взаємодія сім’ї та школи:
відвідування батьками батьківських зборів ___________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
через кого у сім’ї підтримується зв'язок зі школою______________________________________________
_________________________________________________________________________________________
допомога батьків школі____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
8. Загальна оцінка ситуації розвитку важкого підлітка в сім’ї_______________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету класу______________________________________________________
Класний керівник______________________________________________________________________
Психолог_____________________________________________________________________________
Заступник директора з виховної роботи___________________________________________________