
Виховна робота в Нижньоселищенській школі покликана забезпечити стабільний процес формування в учнів гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки. Основним завданням виховної роботи школи є спрямованість на підвищення рівня вихованості, загальної культури дітей, поєднання загальнолюдського і національного підходу до формування особистості, вміння реалізувати свої уміння й здібності.
В школі здійснюється національно-патріотичне, духовне, моральне становлення особистості, формування творчого мислення, відповідальності. Тому пріоритетними у виховній роботі нашої школи є:
* реалізація особистісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі;
* впровадження новітніх технологій виховання як основного чинника стабільного процесу формування і прийняття учнями гуманістичних цінностей, зразків гуманістичної поведінки;
* залучення молоді до національної та світової культур;
* виховання патріотизму, громадянських якостей;
* забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Сучасний зміст виховання в Україні - це науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе.
В школі здійснюється національно-патріотичне, духовне, моральне становлення особистості, формування творчого мислення, відповідальності. Тому пріоритетними у виховній роботі нашої школи є:
* реалізація особистісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі;
* впровадження новітніх технологій виховання як основного чинника стабільного процесу формування і прийняття учнями гуманістичних цінностей, зразків гуманістичної поведінки;
* залучення молоді до національної та світової культур;
* виховання патріотизму, громадянських якостей;
* забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Сучасний зміст виховання в Україні - це науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе.